Reklamacije
Spisak ovlašćenih servisa za popravku uređaja u garantnom roku.
COMTRADE
PROCEDURA SLANJA:
najavakurira@comtrade.com
Na dati email je potreno da pošaljete najavu koja treba da sadrži:
- Adresu gde treba da kurir pokupi uređaj
- Tačan naziv uređaja
- IMEI uređaja
Uz uređaj obavezno morate poslati i fotokopiju fiskalnog računa.
Oni će poslati kurira na adresu koju ste naveli o trošku servisa i vratiti uređaj nazad takođe o njihovom trošku.
za proveru statusa u servisu poslati naziv uređaja i IMEI na servis@comtrade.com
KONTAKT: 0112096802 (Servis)
ALSO Serbia doo
PROCEDURA SLANJA:
Uređaji im se šalju brzom poštom (nebitno kojom) na adresu o trošku pošiljaoca (vašem trošku) a popravljene uređaje vraćaju o njihovom trošku.
za proveru statusa u servisu poslati naziv uređaja i IMEI na reklamacije.rs@also.com
KONTAKT: 0214891533
BEGRAM
PROCEDURA SLANJA:
Top 1 što se tiče servisiranja Samsung uređaja,u garanciji i van garantnog roka. Na sajtu https://www.begramservis.rs/servis-iz-fotelje/ popunite nalog za vaš neispravni uredjaj,brza pošta će preuzeti uređaj od vas i nakon servisiranja vam ga vratiti sve o trošku servisa.
info@begramservis.rs
KONTAKT: 0114022671
Mobis Elektronik Servisni Centar
PROCEDURA SLANJA:
https://mesc.rs/servis-iz-fotelje/ Popunite zahtev na datom linku, oni će poslati DExpress po uređaj i nakon servisiranja će ga vratiti sve o trošku servisa. Uz uređaj je obavezno poslati fotokopiju fiskalnog računa. Ako im ne radi servis za slanje preko sajta poslati im email za najavu kurira na servisnicentar@mesc.rs
KONTAKT: 0113133314
PROMOBI
PROCEDURA SLANJA:
"Ukoliko niste u mogućnosti da donesete uređaj možete ga poslati kurirskom službom Daily Express (tel 0113313333), pozovite ih, oni će doći na adresu koju kažete i preuzeti uredjaj/paket, poštarinu će platiti servis u oba smera. https://promobi.rs/od-vasih-vrata-do-naseg-servisa/
Uz uređaj u kutiju ubacite:
- papir gde će biti naveden detaljan opis neispravnosti, adresa na koju treba da se vrati uređaj i kontakt telefon
- fiskalni racun ili kopiju ugovora (ukoliko je uređaj u garanciji)
- garantni list (ukoliko je uređaj u garanciji(nije obavezan za sve uređaje, samo ako ste ga dobili prilikom kupovine))
servis@promobi.rs
KONTAKT: 0113555047
BG Elektronik
PROCEDURA SLANJA:
Kontaktirajte City Express (tel 0800 30 93 000), recite da šaljete reklamaciju u BG Electronics i dajte podatke o firmi i adresi gde treba da dođu po uređaj. Doći će kurirska služba i slanje je o trošku servisa. Nakon završenog servisa, kurirska služba će isto o trošku servisa vratiti uređaj vama na adresu sa koje ste poslali uređaj.
servis@bgelektronik-servis.rs
KONTAKT: 0112086666
Velteh doo
PROCEDURA SLANJA:
Uređaji im se šalju brzom poštom (nebitno kojom) na adresu o trošku pošiljaoca (vašem trošku) a popravljene uređaje vraćaju o njihovom trosku. Obavezno uz uređaj morate da dostavite i kopiju fiskalnog računa.
office@velteh.rs
KONTAKT: 0112862993 , 0646578643
Repro market
PROCEDURA SLANJA:
Uređaji im se šalju brzom poštom (nebitno kojom) na adresu o trošku pošiljaoca (vašem trošku) a popravljene uređaje vraćaju o njihovom trošku. Obavezno uz uređaj morate da dostavite i kopiju fiskalnog računa.
milena.grbovic@repromarket.rs
KONTAKT: 0113444963 , lokal 119
Foto servis
PROCEDURA SLANJA:
Ako se Foto servis šalje poštom obavezno ostaviti kontakt 063/651721 umesto fiksnog koji stoji u sistemu.
Uređaji im se šalju brzom poštom (nebitno kojom) na adresu o trošku pošiljaoca (vašem trošku) a popravljene uređaje vraćaju o njihovom trošku. Obavezno uz uređaj morate da dostavite i kopiju fiskalnog računa.
info@fotoservis.rs
KONTAKT: 0116447958
NT Company
PROCEDURA SLANJA:
Uređaji im se šalju brzom poštom (nebitno kojom) na adresu o trošku pošiljaoca (vašem trošku) a popravljene uređaje vraćaju o njihovom trošku. Obavezno uz uređaj morate da dostavite i kopiju fiskalnog računa.
servis@nt.rs
KONTAKT: 0113114857
TOPFON
Za sve uređaje/brendove koji su u garantnom roku, a nisu na spisku iznad, kontaktirajte nas i mi ćemo Vam dati informacije o slanju u ovlašćeni servis.
topfon.rs@gmail.com